Aquesta setmana, m'agradaria fer una reflexió sobre quines consequències tenen les noves tecnologies en els joves i nens de l'era actual, i quines repercussions te aixó a les escoles.
Els resultats d'algunes investigacions afirmen que els joves de l'era digital semblen ser més intel.ligents, curiosos, assertius, accepten amb més facilitat la diversitat i també tenen més nivell d'autoestima que els joves que pertanyen a generacions anteriors. D’altres, no obstant això, diuen totalment el contrari: els joves viuen enganxats a les pantalles i perden la seva capacitat d'atenció, sofreixen estrès, vanitat i fins i tot crueltat com a resultat de la seva interacció amb la xarxa. Quina de les dues postures sembla la més correcta? Fins a quin punt poden ser certes l’una i l'altra?
Aixó és el gran tema de debat actualment, però les escoles necessiten innovar i crear uns métodes d'aprenantatge que provoquin que l'alumne se senti atret per conèixer, i apendre, es a dir, promoure el progress de l'educació.
By: Ester
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada